ԱՄՆ-ի ավտոճանապարհների երթևեկության անվտանգության ազգային վարչությունը երկուշաբթի օրը հայտնել է, որ ընդլայնում և արդիականացնում է հետաքննությունը մոտ 300.000 ամերիկյան Honda մեքենաների վրա՝ վթարների և վնասվածքների մասին հաղորդումների պատճառով, որոնք պայմանավորված
Մտածելով սեփական շահույթի մասին, բոլորը դիմում են գովազդի օգնությանը: Միայն թե երբեմն մոռանում են մի բան, որ “արգելված միջոցները” նույնպես կարող են եկամտի աղբյուր հանդիսանալ:
Այսպես,
Nissan ընկերությունը նոր գովազդային հոլովակ է բաց թողել ամերիկյան
հեռուստատեսություններում: Խենթ ռեփերների և կիսամերկ բրազիլուհի մոդելների
օգնությամբ, որոնք պետք է մարմնավորեին Ford Focus-ի ձեռք բերման համար ահռելի
գումարներ ծախսած հաջողակ մարդկանց, հոլովակը ցույց տվեց, որ նմանատիպ Nissan
Tiida ավտոմեքենան, որի արժեքը 06 ավելի ցածր է, քան Ford-ինը, իր մրցակցին
ոչինչով չի զիջում:
Իր հերթին վիրավորված Ford ընկերությունը դատի է տվել Nissan-ին:
Բոլոր նորությունները