ԱՄՆ-ի ավտոճանապարհների երթևեկության անվտանգության ազգային վարչությունը երկուշաբթի օրը հայտնել է, որ ընդլայնում և արդիականացնում է հետաքննությունը մոտ 300.000 ամերիկյան Honda մեքենաների վրա՝ վթարների և վնասվածքների մասին հաղորդումների պատճառով, որոնք պայմանավորված
Լոգոներն աննկարագրելի մեծ դեր են խաղում բրենդերի ստեղծման մեջ,նամանավանդ, երբ խոսքը գնում է ամերիկյան այնպիսի մի ավտոմեքենայի մասին, որն իր ետևում է թողել ամբողջ մի պատմություն: Խոսքը Dodge Viper-ի մասին է:
Թունավոր օձը վերջին երկու տարիների ընթացքում խորը քնի մեջ էր գտնվում, մինչև որ ընկերությունն որոշեց նորից կյանքի կոչել այն` նրան նոր լուծումներ հաղորդելով: Հետևելով Sneaky Pete-ի ("Ստոր Փիթը"), Fangs-ի ("Ժանիքներ") օրինակներին, Dodge ընկերությունը հպարտորեն հանրությանն է ներկայացնում Stryker-ին ("Սթրայքեր")` Viper-ի թվով երրորդ պաշտոնական լոգոն:
Վերջինիս արտաքին տեսքի աշխատանքները կատարել է Chrysler ընկերության դիզայներ և Viper-ի սեփականատեր Վինս Գալանտեն: Նոր լոգոտիպի առանձնահատկությունն է օձի յուրովի լուծում ստացած գլուխը, որի տեսքը միայն արդեն ագրեսիա է հաղորդում:
Բոլոր նորությունները